To oni, dzięki tej nowatorskiej usłudze, zyskają możliwość wypromowanie swojej muzyki w największych serwisach streamingowych. Za projektem stoi grupa Empik, a dokładniej jej spółka-córka - E-muzyka. Firma ma w branży blisko 20-letnie doświadczenie, posiada zaplecze techniczne i grono profesjonalistów.

Twórcy platformy skupili się przede wszystkim na tym, aby była ona wsparciem dla jej użytkowników. Na Emuze.me każda zainteresowana osoba może opublikować swoje utwory w prosty sposób – zostaną one wypromowane i dotrą do 50 serwisów streamingowych, w tym takich jak Spotify, Tidal, Apple Music czy YouTube Music.

- Platforma powstała z myślą o artystach, którzy mają pomysł na siebie, jednak potrzebują realnego wsparcia w budowaniu swojej kariery. Projektując Emuze.me, zapewniliśmy również rozwiązania dla butikowych wytwórni czy rozpoznawalnych zespołów muzycznych. Nasza oferta oparta jest o podział przychodu ze sprzedaży muzyki – brak w niej opłat wstępnych czy stałych – tłumaczy Maciej Albigowski, brand manager platformy.

Serwis od muzyków nie wymaga licencji na wyłączność. Do tego zapewnia marketing w serwisach cyfrowych. Dodatkowym benefitem są atrakcyjne oferty na sprzedaż biletów poprzez bileterię Going (to aplikacja, którą kilka lat temu przejął Empik). Jak zapewniają w spółce E-muzyka, wykonawca ma szansę otrzymać 70-85 proc. zysków ze sprzedaży.