Materiał powstał we współpracy z Nest Bank
W swojej kampanii Nest Bank przedstawia polskich przedsiębiorców jako super bohaterów, którzy z łatwością pokonują różne przeszkody, np. wysokie koszty prowadzenia działalności. A pomoże im w tym – zarówno w reklamie, jak i w prawdziwym życiu – oferta Nest Banku, czyli darmowe konto z darmową kartą i darmowymi przelewami. Teraz Nest Bank dorzuca jeszcze możliwość obniżenia kosztów kredytów.
Dobra kontrpropozycja
Promocja „Gwarancja niższej marży” potrwa do odwołania. W jej ramach Nest Bank gwarantuje, że obniży marżę kredytu przedsiębiorcy, jeśli ten przedstawi niższą ofertę z innego banku lub zawartą już umowę kredytową, którą można skonsolidować.
Jak to działa w praktyce? Załóżmy, że w banku X właściciel firmy otrzymał ofertę kredytu firmowego nieodnawialnego na kwotę 200 tys. zł, z marżą na poziomie 5 proc., z 2,5-proc. prowizją za udzielenie kredytu oraz 0-procentową prowizją za wcześniejszą spłatę, a stopa oprocentowania jest zmienna i zależna od stawek WIBOR.