Reklama
Rozwiń
Reklama

Prowizje wracają do klientów

PKO BP, Getin Noble Bank i ING BSK dostały decyzje UOKiK w sprawie sposobu komunikacji z klientami. Kolejne cztery banki otrzymają je wkrótce.

Aktualizacja: 27.09.2018 07:17 Publikacja: 26.09.2018 21:00

Prowizje wracają do klientów

Foto: Adobe Stock

ING Bank Śląski, piąty co do wielkości aktywów bank w Polsce, musi zwrócić klientom indywidualnym nowe opłaty lub część wprowadzonych podwyżek, o których informował niezgodnie z wymogami trwałego nośnika. Sprawa dotyczy okresu między 1 stycznia 2014 r. a 1 marca 2017 r.

Czytaj także: Najnowsza fala podwyżek opłat w bankach prędko nie opadnie

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Bank Rosji wkracza do Indii. To może być sposób na sankcje
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Materiał Promocyjny
ING zagra w rytmie życia i potrzeb klientów
Banki
Nowa strategia ING BSK. Cel: zostać „najbardziej lubianym bankiem w Polsce”
Banki
Proste i wygodne konto ułatwia prowadzenie biznesu
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Banki
UniCredit wraca do Polski i chce rzucić wyzwanie lokalnym bankom
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama