Małe firmy są bardzo lojalne wobec banków

Dwie trzecie takich przedsiębiorstw nigdy nie zmieniło swego banku podstawowego. Wolą też trzymać w nim nadwyżki finansowe, niż je inwestować.

Publikacja: 24.05.2016 22:00

Dla 22 proc. małych firm usługi jednego banku są niewystarczające i korzystają z więcej niż jednego.

Jednoczenie lojalność wobec banku podstawowego jest dość wysoka: od początku prowadzenia działalności przeszło dwie trzecie (68 proc.) małych firm nie zmieniło swojego banku podstawowego – wynika z badania przeprowadzonego przez Centrum Badań Marketingowych Indicator i Warszawski Instytut Bankowości na grupie blisko tysiąca małych przedsiębiorstw.

Pozostało 87% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Banki
Gazprom przejmuje aktywa Deutsche Banku w Rosji. To potężna kwota
Banki
Co trzeba naprawić w państwowych bankach
Banki
Te banki z UE nie chcą rozstać się z Rosją. Pazerność zamiast etyki
Banki
Alior Bank szuka nowego prezesa. Miotła w zarządzie
Banki
Ostatnie ostrzeżenie Białego Domu. Raiffeisen bliski utraty amerykańskiego rynku