fbTrack

Biznes

Tyskie nie jest już sponsorem piłkarskiej reprezentacji

Od lewej Xavier Belison - prezes grupy Żywiec, Franciszek Smuda - trener reprezentacji Polski i Grzegorz Lato - prezes PZPN
Fotorzepa, Piotr Nowak PN Piotr Nowak
Najpopularniejsze piwo w Polsce nie będzie już sponsorem polskiej reprezentacji w piłce nożnej — zdecydował PZPN. Zastąpi je Warka należąca do grupy Żywiec
"W wyniku procesu negocjacji prowadzonego z właścicielem praw reklamowych i sponsorskich reprezentacji Polski w piłce nożnej Tyskie nie będzie oficjalnym sponsorem reprezentacji" — poinformowała w komunikacie Kompania Piwowarska, lider polskiego rynku piwa.
W firmie podkreślają jednak, że decyzja PZPN nie oznacza, że Tyskie wycofa się ze wspierania polskich fanów piłki nożnej. Będą mogli spodziewać się ogólnopolskich działań, których celem będzie kibicowanie polskim sportowcom. Tyskie było sponsorem reprezentacji przez ostatnie cztery lata. Prowadziło m.in. w 2005 r. akcje „Wywieśmy flagi, pomóżmy Naszym”.
Źródło: rp.pl

REDAKCJA POLECA

NAJNOWSZE Z RP.PL