Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Zaczynamy tęsknić za relacjami. Chcemy mieć kontakt z żywym człowiekiem, więc sprzedaż bezpośrednia zawsze będzie się rozwijać – mówi Mirosław Luboń, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.10.2018 13:27 Publikacja: 23.10.2018 12:20

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Foto: tv.rp.pl

Rynek sprzedaży bezpośredniej miał w ubiegłym roku obroty rzędu ponad 3,3 mld zł. - Jesteśmy piątym największym rynkiem UE. Od kilku lat rozwijamy się w bezpiecznym tempie między 3 a 6 proc. - mówił Luboń.

Zaznaczył, że w Polsce ten rynek jest młody, zaczynał w latach 90., w Stanach Zjednoczonych ma powyżej 100 lat.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Reklama
Reklama