Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Zaczynamy tęsknić za relacjami. Chcemy mieć kontakt z żywym człowiekiem, więc sprzedaż bezpośrednia zawsze będzie się rozwijać – mówi Mirosław Luboń, dyrektor Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej, gość programu Pawła Rożyńskiego.

Aktualizacja: 23.10.2018 13:27 Publikacja: 23.10.2018 12:20

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Foto: tv.rp.pl

Rynek sprzedaży bezpośredniej miał w ubiegłym roku obroty rzędu ponad 3,3 mld zł. - Jesteśmy piątym największym rynkiem UE. Od kilku lat rozwijamy się w bezpiecznym tempie między 3 a 6 proc. - mówił Luboń.

Zaznaczył, że w Polsce ten rynek jest młody, zaczynał w latach 90., w Stanach Zjednoczonych ma powyżej 100 lat.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Analizy Rzeczpospolitej
E-zakupy coraz mocniej zanurzone w technologii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Analizy Rzeczpospolitej
Krajowy rynek farmaceutyczny w ważnym momencie
Analizy Rzeczpospolitej
Wynajem aut rośnie, ale kłopotów w tej branży też nie brakuje
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Analizy Rzeczpospolitej
Analiza danych mocno zyskuje na znaczeniu
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama