Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.07.2019 10:10 Publikacja: 03.07.2019 10:10
Foto: materiały prasowe
Globalne obroty branży e-commerce wynoszą obecnie 3 bln dol. rocznie. Wartość europejskiego handlu internetowego sięga ponad 602 mld euro, z czego prawie 60 proc. generują trzy rynki – brytyjski, niemiecki i francuski.
Polska na tym tle wypada blado (w ub. r. rynek wyceniano na ponad 50 mld zł, co w skali Europy oznacza udział poniżej 2 proc.). Mimo to rodzimy e-handel rozwija się bardzo dynamicznie i ulega przeobrażeniom. Jak podkreślają eksperci, sprzedawcy stawiają w centrum uwagi konsumentów, dla których zakupy powinny być wygodne, szybkie i możliwe do zrealizowania z wykorzystaniem dowolnego urządzenia. Reagując na ich potrzeby, firmy już teraz rozwijają „mobile" jako dodatkowy kanał sprzedaży. Zdaniem Damiana Kołaty, associate w dziale powierzchni przemysłowych i logistycznych firmy Cushman & Wakefield, w najbliższym czasie będzie to miało znaczący wpływ m.in. na logistykę zwrotów czy poprawienie szybkości reakcji. A z kolei w związku z rozwojem technologii i zyskiwaniem na znaczeniu nowych kanałów sprzedaży najemcy z branży e-commerce będą wymuszać zmiany na rynku magazynowym.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas