Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.07.2019 10:30 Publikacja: 03.07.2019 10:30
Foto: Adobe Stock
Analitycy przekonują, że nowe technologie mocno zmienią sektor KEP (kurier, ekspres, paczka). Innowacje to bowiem lek, który ma usprawnić cały proces logistyczny, skrócić czas między zamówieniem a odbiorem, odpowiedzieć na problemy związane z brakiem rąk do pracy i poprawić efektywność.
Firmy kurierskie stają dziś przed wyzwaniami, przede wszystkim związanymi z tzw. ostatnią milą (ostatni etap dostarczenia przesyłki), w tym m.in. skutecznością pierwszej dostawy do miejsca wskazanego przez odbiorcę (chodzi np. o brak osoby, która w domu mogłaby odebrać paczkę), rosnącymi korkami i ograniczeniami w ruchu w centrach miast, a także deficytem pracowników oraz coraz wyższymi oczekiwaniami klientów co do jakości usług.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Chatboty, nowatorskie metody płatności i rosnący udział AI w wyszukiwaniu i nabywaniu produktów – w tym kierunku...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Choć sytuacja branży się poprawia, to wyzwań nadal nie brakuje. Liczba aptek od lat spada, a marże w hurcie są p...
Zaległe zadłużenie firm wynajmujących kampery w ciągu trzech lat niemal się podwoiło. Najlepiej radzi sobie ryne...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Nowe technologie zwiększają efektywność i pomagają podejmować właściwe decyzje – również w finansach.
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas