Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.05.2019 21:00 Publikacja: 16.05.2019 21:00
Foto: report
W Gdyni rozpoczęła się budowa nowego terminalu promowego. Po co ta inwestycja? Przecież teraz ruch promowy ze Skandynawią przebiega sprawnie.
Adam Meller: To prawda. Ruch promowy i połączenia z Portu Gdynia są bardzo sprawne, niemniej wymagania klientów stale rosną. Myślimy również o innych kierunkach – nie tylko Karlskronie. Poza tym obecny terminal promowy jest przystosowany do obsługi promów krótszych, o długości 170 metrów. Natomiast dzisiaj wchodzą na linie żeglugowe dłuższe promy – do 240 metrów. Linia Gdynia-Karlskrona jest bardzo mocno oblegana, musimy zwiększać wydajność przewozów. Nasz partner Stena Line zamawia nowe, dłuższe promy na tę linię. Dzisiejszy, stary terminal, nie ma możliwości, by je obsługiwać. Ponadto nowy terminal będzie otwarty na nowych przewoźników, którzy nie mają możliwości zmieścić się na dotychczasowej bazie promowej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Hutnictwo to strategiczna gałąź gospodarki, której znaczenie, w związku z transformacją energetyczną, będzie tyl...
Niepewność – to słowo eksperci powtarzają jak mantrę próbując wyjaśnić, co dzieje się na polskim rynku pracy. Ko...
Największy polski emitent gazów cieplarnianych przedstawił swoją strategię do 2035 roku. Węgiel w niej jest i go...
Sekując lotnisko w Modlinie partia Jarosława Kaczyńskiego – paradoksalnie – osłabiła szanse na sukces swojego sz...
Jak uczy biologia, skuteczność grupy może wynikać nie z dominacji, ale z rozpoznania i wzmocnienia najlepszego s...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas