Reklama

Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Prawie sześć milionów złotych kosztowały budżet państwa reklamy unijnego Funduszu Odbudowy - wynika z informacji Onetu. Ponad półtora miliona zł trafiło na konto telewizji Jacka Kurskiego, tyle samo dostał Polsat.

Aktualizacja: 23.08.2021 20:58 Publikacja: 23.08.2021 20:28

Miliony na promocję KPO. Ponad połowa dla TVP i Polsatu

Foto: Fotorzepa/ Jerzy Dudek

qm

Komisja Europejska jeszcze nie zaakceptowała naszego Krajowego Planu Odbudowy, co oznacza, że pierwsze transze z unijnych grantów zaczną napływać do Polski nie w sierpniu, jak deklarował rząd, ale najprawdopodobniej dopiero w październiku czy listopadzie.

Dowiedz się więcej: Fundusz Odbudowy: Niepewny los unijnych miliardów dla Polski

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Polityka
„Daj plusa na Telusa”. Firma z działką pod CPK robiła kampanijne gadżety dla polityków PiS
Polityka
Włodzimierz Czarzasty o działce pod CPK: Hipoteza - 380 mln zł do podziału
Polityka
Nowy ranking zaufania: Karol Nawrocki pierwszy, Szymon Hołownia ostatni
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Polityka
Gwiazdor freak fightów pozwał polityków PiS. Sebastian Kaleta straci immunitet?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama