Reklama
Rozwiń
Reklama

Prawnik ma udzielać szybkich odpowiedzi - wywiad z Maciejem Bobrowiczem

Klienta nie interesuje, że analiza problemu wymaga czasem kilkugodzinnej pracy – mówi Maciej Bobrowicz, prezes Krajowej Rady Radców Prawnych.

Publikacja: 17.10.2019 08:05

Maciej Bobrowicz

Maciej Bobrowicz

Foto: materiały prasowe

Przez dziesięć lat liczba radców prawny i adwokatów wzrosła dwukrotnie. Jak w tym czasie zmienił się rynek usług prawnych?

Rynek usług prawnych to nie tylko profesjonalne kancelarie prawne. Patrzeć na niego należy szerzej. W ciągu dziesięciu ostatnich lat pojawili się na nim nowi gracze. Mowa o tak zwanych kancelariach odszkodowawczych. Obszar ich działania jest w zasadzie nieuregulowany. Dlatego mają przewagę konkurencyjną nad radcami prawnymi. Nie przez wszystkich jednak są wprost identyfikowani jako konkurenci – co jest błędem.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Sądy i trybunały
Waldemar Żurek ujawnia projekt reformy KRS. Liczy na poparcie prezydenta
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Służby mundurowe
W 2026 roku wojsko wezwie nawet 235 tys. osób. Kto jest na liście?
Nieruchomości
Ważne zmiany dla każdego, kto planuje budowę. Sejm przyjął ustawę
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama