Wielu z was, chcąc pokazać jak bardzo dużo obowiązków ma w swojej pracy, stara się wypisać w CV ich pełną listę, doprowadzając tym rekruterów do szaleństwa. Brakuje zaś konkretów, na które my czekamy.
O jakie konkrety chodzi? W przypadku menedżerów, którzy zarządzają zespołami oraz budżetami, należy w pierwszej kolejności opisać te dwa fakty: ile osób wam podlega oraz za jakie pieniądze odpowiadacie. Kierownik handlowy nie musi na przykład opisywać szczegółowo swoich obowiązków. Oczywiste jest, że taka osoba zarządza sprzedażą, prowadzi negocjacje z klientami itd. Dużo lepszym rozwiązaniem jest opisanie w punktach prowadzonych projektów oraz pochwalenie się sukcesami. Warto podeprzeć się podaniem konkretnych liczb, np. danych o wzroście sprzedaży w okresie od – do w wysokości kilku/kilkunastu procent, czy też przekroczeniem założonego planu sprzedaży o kilka/kilkanaście procent.