Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes z twarzą na Twitterze

Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawiania z botem, który podpisuje się jedynie nazwą firmy.

Publikacja: 23.02.2017 09:26

Biznes z twarzą na Twitterze

Foto: Bloomberg

Nowa funkcja obsługi klienta przeznaczona dla biznesu, pozwoli komunikować się z klientami spersonalizowanymi profilami przedstawicieli firm. Od teraz w bezpośrednich rozmowach wyświetlane będzie zdjęcie oraz nazwisko pracownika, a nie logo Twittera.

Wprowadzenie spersonalizowanych profili biznesowych ma nadać bardziej osobisty charakter interakcjom w serwisie. Klienci teraz będą pewniejsi, że rozmawiają z człowiekiem, a nie botem (zaprogramowanym skryptem).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama