Reklama

Biznes z twarzą na Twitterze

Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawiania z botem, który podpisuje się jedynie nazwą firmy.

Publikacja: 23.02.2017 09:26

Biznes z twarzą na Twitterze

Foto: Bloomberg

Nowa funkcja obsługi klienta przeznaczona dla biznesu, pozwoli komunikować się z klientami spersonalizowanymi profilami przedstawicieli firm. Od teraz w bezpośrednich rozmowach wyświetlane będzie zdjęcie oraz nazwisko pracownika, a nie logo Twittera.

Wprowadzenie spersonalizowanych profili biznesowych ma nadać bardziej osobisty charakter interakcjom w serwisie. Klienci teraz będą pewniejsi, że rozmawiają z człowiekiem, a nie botem (zaprogramowanym skryptem).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Trump pozywa „New York Times” i Penguin. Chce 15 miliardów za zniesławienie
Media
Właściciel Rolling Stone pozywa Google. AI zabiera czytelników mediom
Media
Znowu gorąco wokół właściciela TVN. Potencjalny nabywca ułożył się z Trumpem
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Reklama
Reklama