Reklama
Rozwiń
Reklama

Biznes z twarzą na Twitterze

Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawiania z botem, który podpisuje się jedynie nazwą firmy.

Publikacja: 23.02.2017 09:26

Biznes z twarzą na Twitterze

Foto: Bloomberg

Nowa funkcja obsługi klienta przeznaczona dla biznesu, pozwoli komunikować się z klientami spersonalizowanymi profilami przedstawicieli firm. Od teraz w bezpośrednich rozmowach wyświetlane będzie zdjęcie oraz nazwisko pracownika, a nie logo Twittera.

Wprowadzenie spersonalizowanych profili biznesowych ma nadać bardziej osobisty charakter interakcjom w serwisie. Klienci teraz będą pewniejsi, że rozmawiają z człowiekiem, a nie botem (zaprogramowanym skryptem).

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Wojciech Kuśpik, prezes PTWP: „Rzeczpospolita” idealnie do nas pasuje
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej”
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama