fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Media i internet

Biznes z twarzą na Twitterze

Bloomberg
Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawiania z botem, który podpisuje się jedynie nazwą firmy.

Nowa funkcja obsługi klienta przeznaczona dla biznesu, pozwoli komunikować się z klientami spersonalizowanymi profilami przedstawicieli firm. Od teraz w bezpośrednich rozmowach wyświetlane będzie zdjęcie oraz nazwisko pracownika, a nie logo Twittera.

Wprowadzenie spersonalizowanych profili biznesowych ma nadać bardziej osobisty charakter interakcjom w serwisie. Klienci teraz będą pewniejsi, że rozmawiają z człowiekiem, a nie botem (zaprogramowanym skryptem).

Pierwsza firma, które wykorzysta tę funkcję jest T-Mobile USA, od zawsze próbująca personalizować obsługę klienta. T-Mobile pierwszy wprowadził inicjały pracowników w obsłudze klienta. Zwracał się również do konsumentów po imieniu. W ubiegłym roku zaczął linkować strony z danymi pracowników, żeby w twittach wyświetlało się zdjęcie danej osoby.

 

 

Twitter zdradził serwisowi TechCrunch, że niebawem inne firmy również zaczną wykorzystywać nową funkcję.

Twitter nie przewiduje limitu spersonalizowanych profili, które może utworzyć dana firma. Nieważna jest także wielkość przedsiębiorstwa. Jedynym wymaganiem jest weryfikacja firmy i wpisanie się na białą listę.

Za korzystanie z funkcji Twitter nie zamierza pobierać opłat.

Według Twittera 77 proc. konsumentów jest bardziej skłonnych polecić markę po otrzymaniu indywidualnej obsługi. W przypadku 19 proc. jest większe prawdopodobieństwo, że będą przekonani, iż znaleźli rozwiązanie, którego szukali. 22 proc. konsumentów będzie bardziej usatysfakcjonowane w porównaniu do mniej ludzkich interakcji.

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA