Biznes z twarzą na Twitterze

Twitter uruchomił spersonalizowane profile wykorzystywane przez biznes w bezpośrednich wiadomościach do obsługi klienta. Pomoże to uniknąć wrażenia rozmawiania z botem, który podpisuje się jedynie nazwą firmy.

Publikacja: 23.02.2017 09:26

Biznes z twarzą na Twitterze

Foto: Bloomberg

Nowa funkcja obsługi klienta przeznaczona dla biznesu, pozwoli komunikować się z klientami spersonalizowanymi profilami przedstawicieli firm. Od teraz w bezpośrednich rozmowach wyświetlane będzie zdjęcie oraz nazwisko pracownika, a nie logo Twittera.

Wprowadzenie spersonalizowanych profili biznesowych ma nadać bardziej osobisty charakter interakcjom w serwisie. Klienci teraz będą pewniejsi, że rozmawiają z człowiekiem, a nie botem (zaprogramowanym skryptem).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama