Aktualizacja: 08.07.2019 13:16 Publikacja: 08.07.2019 12:11
Foto: Bloomberg
Wcześniej 50 Airbusów zamówiła firma-matka Flydeala, Saudia Arabian Airlines. Zamówienia Flydeala przewidują dostawę 30 maszyn w roku 2021 i skorzystanie z opcji dostaw 20 kolejnych maszyn w późniejszym terminie. — Zastanawialiśmy się nad tym od 10 marca, kiedy spadł samolot Ethiopian Airlines. A kiedy okazało się, że czas, jakiego Boeing potrzebuje do uporania się z problemem zajmuje tak długo, poszukaliśmy innej opcji — wyjaśnił decyzję prezes saudyjskiego przewoźnika, Con Korfiatis.
Czytaj także: Kolejny defekt w MAXach. Regulatorzy działają
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas