Reklama

Reklama Swarovskiego z całującymi się gejami zgodna z dobrymi obyczajami

Reklama biżuterii Swarovskiego przedstawiająca pocałunek między dwoma mężczyznami nie promuje zachowań gejowskich i jest zgodna z dobrymi obyczajami - orzekła Komisja Etyki Reklamy. Jeden z członków KER, Andrzej Garapich z TVP zgłosił zdanie odrębne.

Aktualizacja: 17.06.2018 14:19 Publikacja: 17.06.2018 13:29

Reklama Swarovskiego z całującymi się gejami zgodna z dobrymi obyczajami

Foto: youtube

dgk

Reklama Swarovskiego przedstawiała pary ludzi, którzy wręczają sobie prezenty. Jedną z par tworzyli homoseksualni mężczyźni.

"W reklamie jest ukazany pocałunek między dwoma mężczyznami podczas reklamowania biżuterii. W moim odczuciu jest to reklamowanie zachowań gejowskich" – napisała w skardze do Komisji Etyki Reklamy przy Radzie Reklamy pewna konsumentka.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama