Reklama

Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje

Ponad połowa konsumentów jest gotowa udostępniać sieciom handlowym i markom informacje o swoich preferencjach zakupowych, by dostać od nich spersonalizowane wiadomości. Tylko Hiszpanie i Rumuni są na to bardziej otwarci niż Polacy.

Publikacja: 20.06.2025 05:02

Polacy chętnie oddadzą prywatność w zamian za promocje

Foto: Adobe Stock

Konsumenci w całej Europie są gotowi na wiele, byle szybciej dostać informacje o rabacie, promocji czy specjalnie dla nich przygotowanej ofercie. W Polsce mówi „tak” takim propozycjom 55,6 proc., i to jeden z wyższych wyników w Europie – dowodzą badania UCE Research i ShopFully w dziewięciu krajach Unii Europejskiej. Wyniki sondażu „Rzeczpospolita” poznała jako pierwsza.

Polacy w gronie liderów

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Handel
Trump grozi Chinom cłami, ale planuje spotkanie z Xi. USA i Chiny wracają do rozmów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Handel
Rewolucja okularów AI. Ray-Ban Meta winduje wartość EssilorLuxottica o 20 mld dolarów
Handel
PiS straszy Mercosurem. Ale gdy rządził, to go popierał
Handel
Donald Trump: 100-proc. cła na Chiny nie do utrzymania. Spotka się z Xi Jinpingiem
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Handel
Największy koncern spożywczy świata stawia na roboty. Zniknie 16 tysięcy miejsc pracy
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama