Reklama
Rozwiń

Reklama „Sexy Megastars Weekend” narusza dobre obyczaje

Reklamy umieszczone na billboardach powinny być znacznie bardziej wyważone, gdyż odbiorcami tego typu reklam są, chcąc nie chcąc, również dzieci – wskazała Komisja Etyki Reklamy.

Aktualizacja: 17.03.2016 10:58 Publikacja: 17.03.2016 10:06

Reklama „Sexy Megastars Weekend” narusza dobre obyczaje

Foto: 123RF

Chodzi o billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend" w 4Fun.tv.

Osoby, które poskarżyły się na te reklamy pisały, iż „jej treść przypomina raczej reklamę jakiejś erotycznej stacji telewizyjnej. Skąpo ubrane panie prezentują bardzo seksualne pozy. Wszystko to na ulicy, wieczorem, widoczne dla kierowców i przechodniów, niezależnie od wieku." Ich zdaniem „jest bulwersujące, że takie reklamy ukazują się publicznie, będąc zupełnie niedostosowane do grupy odbiorców".

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Praca, Emerytury i renty
Prawdziwy szał na świadczenie dla seniorów
Prawnicy
Kto najlepiej uczy przyszłych prawników w Polsce? Ranking „Rzeczpospolitej”
Prawo w Polsce
Sąd Najwyższy zdecydował. Zwycięstwo Karola Nawrockiego w wyborach zatwierdzone
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono