Sieć sklepów Żabka w maju wprowadziła do swoich sklepów sprzedawanego na ciepło cheeseburgera w dwóch wariantach, klasycznym i jalapeno. Nowy produkt szybko podbił serca klientów. W ponad miesiąc od wprowadzenia na rynek w całej sieci sprzedano go ponad milion razy. Rekordową sprzedaż tysiąca sztuk w miesiąc odnotowano w Żabce w Iławie.

Produkt zapakowany jest w pudełko i owinięty w biały pergamin, w którym wkładany jest do podgrzania. Cały proces przygotowania produktu odbywa się w myśl zasady „od producenta do konsumenta”, co oznacza, że burger został zapakowany w zakładzie produkcyjnym i rozpakowany dopiero przez konsumenta finalnego, łącznie z sosem i wszystkimi dodatkami.

Cheeseburgery najczęściej kupowano w sklepach sieci w Warszawie – we wszystkich Żabkach w stolicy w sumie sprzedano blisko 120 tys. sztuk burgerów. Na podium znalazły się także Wrocław i Łódź. Jednak, biorąc pod uwagę liczbę cheeseburgerów sprzedanych przez jedną placówkę, niekwestionowanym zwycięzcą jest Żabka w Iławie przy ul. Zielonej 72. To właśnie tutaj klienci sieci kupili tysiąc cheeseburgerów.

– Burgery znajdują się w czołówce produktów, które Polacy kupują na wynos – chętnie spożywają je na mieście, a także zamawiają do domu. To idealna propozycja na pożywną przekąskę w pracy czy szybki posiłek w domu. Dlatego uznaliśmy, że nie może ich zabraknąć w Żabka Café. Jak pokazują dane – czyli ponad 1 milion sprzedanych cheeseburgerów w miesiąc – pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w firmie Żabka Polska.