Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 24.04.2019 18:07 Publikacja: 24.04.2019 16:13
Foto: Bloomberg
Podstawowy kształt logo Ikei nie był zmieniany od 1967 roku. Koncern w tym czasie zmieniał jego kolorystykę – do czarno-białej wersji doszła w 1981 na krótko czerwono-biała, która po roku ustąpiła miejsca najbardziej znanej niebiesko-żółtej. Od tej pory znak firmowy Ikei nie zmieniał się, choć wokół zmieniał się świat i konsumenci. Nie zmieniał się aż do niedawna, a kiedy się zmienił, to zmiana przeszła praktycznie bez echa. Ba, przeciętny konsument może tego nawet nie spostrzec. A jednak Ikea twierdzi, że zmiana była potrzebna.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Sankcje odcięły Rosję od światowej bankowości. Nawet przyjazne reżimowi kraje, jak Chiny, boją się realizacji pł...
Ministerstwo Handlu Chin wszczęło postępowanie antydyskryminacyjne wobec amerykańskiej polityki handlowej dotycz...
Szwajcarski producent zegarków Swatch rozpoczął sprzedaż specjalnej edycji zegarka z odwróconymi cyframi 3 i 9 n...
Wygląda na to, że ustawa akcyzowa jak dziurawa jak sito. Przynajmniej w części dotyczącej opodatkowania e-papier...
Notowania największego w Polsce odzieżowego detalisty osiągnęły w piątek roczne maksimum i są niedaleko od histo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas