Reklama
Rozwiń
Reklama

Radcy prawni: Strategia małych kroków

Publikacje w poważnych mediach skierowanych do środowisk prawniczych dotyczą zazwyczaj spraw doniosłych. Reform wymiaru sprawiedliwości, przyszłości zawodów prawniczych, pomocy pro bono, rozwoju rynku usług prawnych, zmian legislacyjnych itd.

Aktualizacja: 01.11.2015 06:09 Publikacja: 31.10.2015 12:53

Radcy prawni: Strategia małych kroków

Foto: www.sxc.hu

Bez wątpienia są to istotne kwestie zarówno z punktu widzenia całego systemu, jak i wszystkich profesjonalnych prawników będących jego uczestnikami. Dotyczą warunków wykonywania naszego zawodu i mogą mieć wpływ na nasze otoczenie: sądownictwo, prokuraturę czy kulturę prawną społeczeństwa.

Mam jednak świadomość, że bieżąca praktyka radców prawnych czy adwokatów składa się z wielu spraw mniejszej wagi. Dziesiątki tysięcy tych osób oczekują od samorządów zawodowych aktywności, która przełoży się wprost na ich codzienne problemy w prowadzeniu kancelarii czy pracy na etacie. To zaś wymaga podejmowania niekiedy mniej eksponowanych i efektownych, za to bardziej pragmatycznych działań.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Sądy i trybunały
Sprawa immunitetu Małgorzaty Manowskiej spadła z wokandy
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Prawo dla Ciebie
Sąd: wlewy z witaminy C i kurkuminy to nie jest żadne leczenie
Prawo dla Ciebie
"To nie był film erotyczny". Sąd Najwyższy rozstrzygnął skargę Polsatu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Nieruchomości
Budowa domów i mieszkań na nowych zasadach. Co się zmieni w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama