Reklama

Prawnicy nie tylko od prawa. W czym warto się specjalizować w 2025 r.?

Oprócz klasycznych dziedzin, jak podatki czy prawo pracy, poszukiwani są też specjaliści od regulacji związanych z nowymi technologiami, ekologią czy społeczną odpowiedzialnością biznesu. Ale firmy coraz częściej oczekują też od prawników kompetencji w kwestiach pozaprawnych.

Publikacja: 30.01.2025 04:50

Prawnicy nie tylko od prawa. W czym warto się specjalizować w 2025 r.?

Foto: Adobe Stock

Według najnowszego raportu firmy Grafton Recruitment, opublikowanego pod koniec zeszłego roku, widać nieznaczny wzrost popytu na usługi prawne, ale nie przekłada się to na wzrost zapotrzebowania na pracowników w działach prawnych firm. Wkrótce może się to jednak zmienić.

– Wzrost liczby konsultacji prawnych, które są niezbędne do sprawnego prowadzenia biznesu, może sugerować, że w najbliższych miesiącach będziemy świadkami wzrostu zatrudnienia prawników, szczególnie dotyczy to specjalistów, którzy mają realny wpływ na procesy decyzyjne. Najwyższe zarobki czekają na prawników w takich branżach, jak finanse, farmacja, telekomunikacja, technologie oraz energetyka – mówi Michał Piernik, menedżer ds. struktury i rozwoju biznesu w GR.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Edukacja i wychowanie
Gdzie znikają uczniowie szkół średnich z Ukrainy? Eksperci alarmują
Nieruchomości
Sprzedaż mieszkania ze spadku. Ministerstwo Finansów tłumaczy nowe przepisy
Sądy i trybunały
Minister sprawiedliwości Waldemar Żurek: Prezydent nie jest królem słońce
Cudzoziemcy
800+ na dziecko z Ukrainy i kary za banderyzm. Co zakłada prezydencki projekt?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Matura i egzamin ósmoklasisty
Nadchodzi najpoważniejsza zmiana w polskiej ortografii od kilkudziesięciu lat
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama