Reklama
Rozwiń
Reklama

W kancelariach technologie innowacyjne stają się dzisiaj normą

Kapituła nie przyznała nagrody głównej, ale dwa wyróżnienia. Otrzymały je kancelarie Rödl oraz Norton Rose Fulbright.

Publikacja: 21.06.2022 20:04

W kancelariach technologie innowacyjne stają się dzisiaj normą

Foto: Adobe Stock

Po raz piąty w „Rankingu kancelarii prawniczych” „Rzeczpospolitej” wzięliśmy pod lupę innowacyjne rozwiązania oraz technologie stosowane przez polskie firmy prawnicze. Oceniała je kapituła w składzie: Barbara Sobowska – członek rady nadzorczej firmy The Heart, zajmującej się venture building, a  jednocześnie właściciel firmy zajmującej się wspieraniem firm technologicznych, Włodzimierz Chróścik – prezes Krajowej Rady Radców Prawnych, dr hab. Ryszard Sowiński – rektor Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, konsultant zarządzania kancelariami prawnymi, oraz Mateusz Adamski – zastępca szefa działu prawo online „Rzeczpospolitej”.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama