Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 14:02 Publikacja: 30.09.2023 11:57
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Badanie, którego wyniki poznała “Rzeczpospolita” wykonała pracownia Socjolożki.pl na zlecenie kampanii “Kobiety na wybory” na grupie 800 respondentek w przedziale wiekowym 18-64 we wrześniu tego roku. 14 proc. respondentek nie wie, czy będzie głosować. 10 proc. deklaruje, że nie będzie głosować. W sondażu zapytano również dlaczego respondentki chcą brać udział w głosowaniu. 49 proc. Polek twierdzi, że “chce zmiany”, 45 proc - że “chce decydować”, 43 proc. mówi, że to kwestia odpowiedzialności, a 41 proc. - że chce mieć wpływ na własne życie.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Wyborcy powinni mieć możliwość oddania ważnego głosu także wtedy, gdy nie wskazują żadnego z kandydatów – uważa...
W finałowym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Michał Kolanko rozmawia z Łukaszem Mężykiem z 300POLITYKA o tym...
Czy wątpliwości dotyczące prawidłowości procesu wyborczego mają realne podstawy? Czy zmiany w Sądzie Najwyższym...
Dlaczego w kampanii prezydenckiej 2025 symbole okazały się równie ważne jak programy? Jakich szans nie zauważyły...
W najnowszym odcinku podcastu „Pałac Prezydencki” Michał Kolanko rozmawia z Michałem Kabacińskim, byłym posłem,...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas