Aktualizacja: 09.05.2025 06:05 Publikacja: 30.09.2023 11:57
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Badanie, którego wyniki poznała “Rzeczpospolita” wykonała pracownia Socjolożki.pl na zlecenie kampanii “Kobiety na wybory” na grupie 800 respondentek w przedziale wiekowym 18-64 we wrześniu tego roku. 14 proc. respondentek nie wie, czy będzie głosować. 10 proc. deklaruje, że nie będzie głosować. W sondażu zapytano również dlaczego respondentki chcą brać udział w głosowaniu. 49 proc. Polek twierdzi, że “chce zmiany”, 45 proc - że “chce decydować”, 43 proc. mówi, że to kwestia odpowiedzialności, a 41 proc. - że chce mieć wpływ na własne życie.
99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!
Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Zamiast śledzić kampanię wyborczą Polacy wolą sprawdzać sondaże – mówi Bartosz Nosal w podcaście „Rzecz w tym”....
Na niespełna dwa tygodnie przed pierwszą turą wyborów prezydenckich emocje w kampanii wyraźnie rosną. Patriotyzm...
Czy polityka wróciła ze świątecznej drzemki? Co dalej z kampaniami Trzaskowskiego i Nawrockiego po serii debat w...
Seria wizerunkowych wpadek, nieprzemyślana debata w Końskich, książka „Rafał”, która stała się pożywką dla memów...
Wybory prezydenckie coraz bliżej. Odbędą się 18 maja 2025 roku. Jeżeli dojdzie do drugiej tury głosowania, zosta...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas