Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 04.09.2019 14:30 Publikacja: 04.09.2019 14:23
Foto: Bloomberg
Patrick Ky, dyrektor generalny EASA powiedział na przesłuchaniu w Komisji Transportu w Parlamencie Europejskim, że podanie nawet przybliżonego terminu jest w obecnej sytuacji niemożliwe. Jednocześnie nie szczędził słów krytyki swojemu amerykańskiemu odpowiednikowi — Federalnej Agencji Lotnictwa (FAA), za to że pozwoliła Boeingowi samodzielnie certyfikować system MCAS, który potem stał się przyczyną dwóch katastrof – Lion Air w Indonezji 29 października 2018 i Ethiopian Airlines 10 marca 2019.
Ky poinformował jednocześnie, że EASA ponownie podda certyfikacji systemy, jakie wcześniej już zaakceptowała FAA, ale „pozostało jeszcze mnóstwo pracy chociaż ogrom pracy został już wykonany” — nie ukrywał.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas