Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.09.2019 14:48 Publikacja: 02.09.2019 14:42
Foto: Bloomberg
Norwegowie powinni mieć w tej chwili 18 takich maszyn, a termin ich wprowadzenia teraz podają na grudzień 2020. To kolejna linia lotnicza, która nie wierzy w powrót MAX-ów na początku ostatniego kwartału (przewiduje go na styczeń 2020), jak jeszcze do niedawna podawał Boeing.
O przełożeniu prognozowanego terminu zwolnienia tych maszyn z uziemienia w poniedziałek, 2 września informowały także American Airlines. Jeszcze w ostatni weekend AA jako jedyny przewoźnik amerykański podawały datę 2 listopada jako termin powrotu MAX-a do latania z pasażerami. W tej chwili oznacza to odwołanie 140 rejsów dziennie także w listopadzie i być może w grudniu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas