Aktualizacja: 18.11.2019 16:55 Publikacja: 18.11.2019 16:35
Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński
Największy w Europie tani przewoźnik negocjował przez 2 lata lepsze warunki płacy i pracy z pilotami i pracownikami pokładowymi po buncie części pracowników, który doprowadził do uznania po raz pierwszy związków zawodowych w tej linii.
Czytaj także: Ryanair ma kłopoty z boeingami. Musi uziemić kilka maszyn
Otwieramy program „Polskie morze”, którego pierwszym zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa Bałtyku — zapowied...
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas