Reklama

Wielka strata Boeinga. Ale w Seattle i tak wielka radość

Aż 5 mld dol. stracił Boeing w III kwartale. Ale jednocześnie notuje rosnący portfel zamówień i wyższe przychody. Największa radość to jednak zapowiedź odwilży na linii Waszyngton–Pekin. Bo to tam jest dzisiaj wielki biznes.

Publikacja: 30.10.2025 13:24

Aż 5 mld dol. stracił Boeing w III kwartale

Aż 5 mld dol. stracił Boeing w III kwartale

Foto: REUTERS/Alwyn Scott/File Photo

Z tego artykułu dowiesz się:

  • Jakie były główne przyczyny strat finansowych Boeinga w III kwartale?
  • Jak aktualne zmiany w relacjach handlowych między USA a Chinami mogą wpłynąć na Boeinga?
  • Dlaczego program budowy samolotu B777X napotyka na liczne opóźnienia?
  • Jakie znaczenie ma powrót Boeinga na rynek chiński dla jego przyszłego wzrostu?
Pozostało jeszcze 93% artykułu

Boeing poinformował również, że została ustabilizowana produkcja na poziomie 38 B737 MAX miesięcznie, a regulator rynku lotniczego w USA – FAA – wydał zgodę na zwiększenie jej jeszcze w październiku do 42. Wzrosły przychody – do 23,3 mld dol. dzięki dostarczeniu klientom 160 maszyn. Portfel zamówień wynosi dzisiaj 5,9 tys. samolotów o łącznej wartości 636 mld dol.

Pechowy program B777X

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Transport
Produkcja airbusów A220 złapała zadyszkę. Co z samolotami dla LOT?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Transport
Indie kontra Boeing i Airbus. HAL stawia na współpracę z Rosją
Transport
Marcin Horała komentuje aferę gruntową. „CPK zachował się prawidłowo”
Transport
Boeing wylądował w morzu. Lotniczy wypadek w Hongkongu
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Transport
Adam Sanocki: Lotniska, to nie tylko pasażerowie i samoloty. To wielki wkład w gospodarkę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama