Z tego artykułu dowiesz się:
- Jakie są główne zmiany w strategii produkcyjnej Boeinga?
- Na czym polegała wcześniejsza przewaga Airbusa i jak sytuacja uległa zmianie?
- Kiedy można się spodziewać pierwszych dostaw nowych modeli Boeinga do LOT-u?
- Jakie nowe standardy jakości i bezpieczeństwa wprowadził Boeing po problemach z B737 MAX?
To znaczy, że role się odwróciły. Przez ostatnie 2 lata Boeing borykał się z problemami, a Airbus nieustannie zbierał nowe zamówienia. Teraz to Europejczycy mają problemy, które zresztą błyskawicznie zidentyfikowali i szybko wzięli się za ich usunięcie.
Poprawa w Boeingu następuje powoli, ale systematycznie
O wyraźnej poprawie sytuacji poinformował Jay Malave, wiceprezes Boeinga ds. finansów podczas konferencji w Nowym Jorku 3 grudnia. – Przełożenie nowego rytmu produkcji na zwiększenie dostaw musi potrwać kilka miesięcy. Listopad 2025 r. jeszcze będzie w tym względzie „dość lekki”. Ale nasze wyniki produkcyjne są dokładnie takie, jak oczekiwaliśmy – mówił Jay Malave. Ujawnił, że ze względu na bezpieczeństwo produkcji jej zwiększanie jest wprowadzane stopniowo, a efekty będą odczuwalne w ciągu najbliższego pół roku.
– To wygląda tak: jeśli produkcja ustabilizuje się na wyższym poziomie, zespół zaczyna przygotowywać się do kolejnego jej powiększenia. A potem sytuacja się powtarza, aż do kolejnego limitu – mówił.
Czytaj więcej
Amerykański regulator rynku lotniczego - Federalna Agencja Transportu zezwoliła Boeingowi na zwię...