Aktualizacja: 03.06.2024 06:19 Publikacja: 03.06.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Po serii publikacji „Rzeczpospolitej” na temat niepewnych losów terminali w Gdyni i Gdańsku, dowiedzieliśmy się, że problemy nie ominą też portu w Szczecinie. Jak ustaliła „Rz”, elewator zbożowy Andreas w Porcie Szczecin ma zostać sprzedany i wycofany z eksploatacji. Jego kupcem jest amerykańska firma, producent klejów, która chce zlikwidować działający dziś z rozmachem terminal do przeładunku zbóż i na jego terenie przechowywać składniki do produkcji klejów, w tym mocznik. – Jest to co prawda elewator prywatny, ale spełnia ważną rolę w eksporcie zbóż od producentów z regionu zachodniopomorskiego, lubuskiego i wielkopolskiego – komentuje Dariusz Kutzias, prezes Daku International, firmy eksportującej zboże.
Po kilku miesiącach wakatu na czele Polskiej Grupy Lotniczej na stanowisko jej prezesa został wybrany niezwiązan...
Narodowy przewoźnik zamierza uruchomić tej jesieni nowe połączenie z krajem, który bije w ostatnich latach rekor...
To dokument przyznający związkom zawodowym i pracownikom kolejowej spółki określone uprawnienia. Za zgodną sędzi...
Wraca wyprzedaż w Boeingu. Pozbywając się Digital Aviation Solutions skupiającej producentów nawigacji i instrum...
Zarządzająca infrastrukturą spółka PKP Polskie Linie Kolejowe (PLK) mocno zwiększy wydatki. Na 2025 r. zaplanowa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas