Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.06.2025 14:09 Publikacja: 14.12.2022 17:03
Foto: AFP
Ta umowa, jeśli ostatecznie zostanie ratyfikowana przez Komisję Europejską, przyznaje Qatar Airways nieograniczony dostęp do europejskiego rynku. Z oczywistych powodów jest ostro krytykowana przez europejskie linie lotnicze, związki zawodowe i wszystkich graczy europejskiej branży lotniczej.
Przewoźnicy i związkowcy obawiają się nieuczciwej konkurencji ze strony połączeń Qatar Airways do miejsc docelowych w całej Azji. Zwłaszcza w sytuacji, gdy ich koszty wykonywania takich rejsów wzrosły z powodu zamknięcia przestrzeni powietrznej nad Rosją. Umowa jest wyjątkowa również z tego powodu, że takich przywilejów nie ma żadna inna linia lotnicza z regionu Zatoki Perskiej.
Airbus zdominował Paris Air Show. Ale i Embraer może być zadowolony. Boeinga jakby w stolicy Francji nie było. T...
Organizacje reprezentujące wykonawców i producentów w sektorze kolejowym domagają się pilnej zmiany obecnego mod...
Indyjski regulator rynku lotniczego w ostatni weekend zalecił poddanie przeglądom wszystkich Boeingów B787, któr...
Sąd Arbitrażowy w Moskwie zdecydował o nacjonalizacji moskiewskiego lotniska Domodiedowo. Jest to wyrok ostatecz...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Airbus 220 w dwóch wersjach, a nie brazylijski Embraer, będzie za dwa lata stanowił trzon floty regionalnej LOT-...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas