Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 28.08.2025 20:42 Publikacja: 22.01.2022 17:34
Foto: AFP
Razem z liniami amerykańskimi chiński regulator rynku lotniczego (CAAC) ukarał wtedy także własnych przewoźników, w związku z tym nie może być mowy o dyskryminacji. Tyle, że ruch lotniczy między USA, a Chinami został drastycznie ograniczony.
Chińczycy ukarali już wcześniej zawieszeniem rejsów do Chin na dwa tygodnie: LOT (to efekt wykrycia 30 grudnia koronawirusa u 5 pasażerów polskiego przewoźnika, już po tym jak wylądowali w chińskim Tiencinie). Wszyscy przed wylotem z Warszawy mieli negatywne wyniki testów na COVID-19), Lufthansę, Swissa i Air France, a także Air Canada. To wszystko w związku z polityką „Covid Zero”, wyjątkowo rygorystycznie przestrzeganą teraz, kiedy zbliża się Olimpiada Zimowa. „Covid Zero” oznacza, że jeśli na pokładzie przewoźnika zostanie wykrytych 5 do 9 pasażerów, którzy po wylądowaniu będą mieli pozytywny wynik testu na COVID-19, przewoźnik ma do wyboru dwie kary: albo ograniczy wypełnienie samolotów do 40 proc. przez kolejne 4 tygodnie, bądź przez te cztery tygodnie zawiesi wszystkie połączenia.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Jedynie 0,6 proc. przesyłek nie zostało przez klientów w Polsce odebranych, co jest wynikiem rekordowym w region...
Od początku 2026 roku w Grupie Lufthansy dojdzie do wielkich zmian. Swiss, Austrian Airlines i Brussels Airlines...
W ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2025 r. w polskich portach lotniczych odprawiło się ponad 36 mln pasażerów....
Ponad sto zagranicznych masowców od miesiąca czeka na redzie portu Kaukaz na Morzu Czarnym. Przypłynęły po rosyj...
Do języka potocznego przeszło nieco romantyczne powiedzenie o tym, by może jednak rzucić wszystko i wyjechać w Bieszczady.
W branży przewozu osób drastycznie szybko ubywa kierowców. Liczba działalności gospodarczych na tym rynku po raz...
Kiedyś dotacje, teraz raczej kredyty na preferencyjnych warunkach. Podejście Brukseli do finansowania rozwoju przedsiębiorstw z branży rolno-spożywczej ewoluuje, ale niezmienne jest to, że wciąż firmy mogą liczyć na wsparcie. Co więcej, już nie tylko ze środków unijnych, ale także krajowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas