Aktualizacja: 16.08.2019 17:40 Publikacja: 16.08.2019 14:39
Foto: Bloomberg
„Przejrzeliśmy harmonogram program prac i potrzeb obecnych klientów B777X i postanowiliśmy dostosować terminy. To ograniczy ryzyko programu projektowego, zapełni bardziej płynne przejście do modelu B777-8. Nadal z naszymi obecnymi i możliwymi klientami ustalamy, jak możemy sprostać ich potrzebom w zakresie floty. To dotyczy również naszego cennego klienta, Qantasa" — wyjaśnił rzecznik koncernu, Paul Bergman w rozesłanym e-mailu.
Czytaj także: Boeing może wstrzymać produkcję B737 MAX
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas