Od 2006 roku utwór wystawiono kilkadziesiąt razy na prestiżowych scenach, m.in. w Schauspielhaus w Zurychu, w Berliner Ensemble czy na Broadway'u. W marcu 2008 roku na West Endzie w obsadzie znalazł się m.in. Ralph Fiennes, zaś we francuskiej produkcji w Theatre Antoine, którą reżyserowała sama autorka, Isabelle Huppert.
Surowi krytycy z „The Guardian" i „Timesa" przyznali utworowi Rezy po cztery na pięć gwiazdek. „Bóg mordu" zdobył też wiele liczących się nagród teatralnych, w tym Tony Awards (Najlepsza Sztuka) i Laurence Olivier Award (Najlepsza Nowa Komedia) w 2009 roku.
W Polsce sztuka grana jest aż w ośmiu teatrach. Najczęściej jako typowa komediofarsa. Prapremierę w Teatrze im. Słowackiego w 2010 roku przygotował Marek Gierszał, polski reżyser, aktor teatralny i filmowy pracujący na stałe w Berlinie. Spektakl idealnie wpasował się w oczekiwania Festiwalu Komedii Talia, gdzie otrzymał Grand Prix. W Zabrzu zaś autorkę uznano za najlepszego dramaturga Festiwalu Dramaturgii Współczesnej. Marek Gierszał powtórzył inscenizację rok później w Teatrze Polskim w Szczecinie. W podobnej tonacji zrealizował spektakl Henryk Adamek w Teatrze Śląskim.
Katarzyna Kalwat przed premierą „Boga mordu" w Teatrze Powszechnym w Łodzi zwróciła uwagę, że to, co napisała Reza, jest lustrzanym odbiciem konfliktów politycznych, wzajemnego szczucia się, zawierania sojuszy, eskalacji przemocy. „W finale już nikt nie wie, w czym był problem i jakie było jego źródło" — powiedziała reżyserka.