Reklama

Reklama przed świętami Bożego Narodzenia, Firmy szukają nowych sposobów

Polacy czują przesyt chrześcijańską symboliką – tak uważają marketingowcy sieci handlowych.

Aktualizacja: 04.12.2014 11:36 Publikacja: 04.12.2014 01:00

Maria Czubaszek

Maria Czubaszek

Foto: Fotorzepa/Jerzy Dudek

Przed świętami w sklepach coraz trudniej spotkać elementy typowe dla Bożego Narodzenia, a w zamian sieci wykorzystują symbolikę bardziej uniwersalną. – Takie są potrzeby klientów – tłumaczą handlowcy.

Kilka dni temu zaczął się adwent – czas oczekiwania katolików na Boże Narodzenie. Dzieciom te trzy tygodnie mają skrócić adwentowe kalendarze, czekoladowe bombonierki z symboliką świąteczną. W tym roku poza Mikołajami, choinkami lub postaciami Świętej Rodziny można w marketach spotkać bombonierki z bohaterami kreskówek: królem Lwem czy Myszką Miki. – Gama produktów jest dopasowana do potrzeb klienta, to on decyduje, jaki produkt chce kupić, z jakim motywem i w jakiej cenie – tłumaczy Dorota Patejko, rzecznik Auchan Polska.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Społeczeństwo
Krzysztof Ruchniewicz: Nie domagam się zwrotu dóbr kultury Niemcom
Społeczeństwo
Młodzi bez łatwiejszego dostępu do psychologa. Andrzej Duda bał się podpaść rodzicom
Społeczeństwo
Śledztwo w sprawie imprezy w Janowie Podlaskim. „Nie doszło do nadużycia”
Społeczeństwo
Zakopane chce nowego podatku od turystów. Projekt trafił do Sejmu
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama