Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.09.2018 17:37 Publikacja: 14.09.2018 17:24
Foto: AdobeStock
Jak informuje portal tvn24.pl, pomysł podświetlanego napisu "Zielona Góra" został zgłoszony do budżetu obywatelskiego na 2017 rok. Znalazł się on na liście inwestycji do 150 tysięcy złotych. Choć propozycji było 98, pomysł na powstanie napisu wyjątkowo spodobał się mieszkańcom Zielonej Góry i zajął trzecie miejsce, uzyskując ponad 1,5 tysiąca głosów.
"Pomysł polega na zrobieniu dużego napisu ZIELONA GÓRA (1,5m/2m wysokości każda litera) z instalacją, która podświetli litery od spodu. Napis będzie w kolorze białym, na którym łatwo będzie można nanieść światłem dowolne kolory np. barwy Zielonej Góry (podczas ważnych meczów żużlowych czy koszykarskich, lub każdorazowo gdy któryś ze sportowców Zielonej Góry zdobędzie złoty medal) w kolorach biało-czerwonych (w ważne święta państwowe), czy po prostu białe (każdego dnia po zapadnięciu zmroku)” - brzmiał opis reklamujący inwestycję. "Celem projektu jest wykonanie napisu Zielona Góra z dużych podświetlanych liter, który będzie formą promocji miasta, miejscem spotkań mieszkańców i obowiązkowym miejscem zrobienia sobie zdjęcia w Zielonej Górze przez turystów. Wykonanie wpłynie na identyfikacje wizualną i branding miasta jak w Amsterdamie, Hollywood czy Montevideo. Turyści robią sobie z napisem zdjęcia, selfie. Zdjęcia żyją później własnym życiem" - pisał pomysłodawca, działacz Kukiz'15 Paweł Maciejewski.
Pracownicy administracji i obsługi, mimo krótszego stażu i niższych kwalifikacji, często zarabiają więcej niż na...
„Jak ocenia Pani/Pan operację wojskową Izraela »Powstający Lew«" prowadzoną przeciw Iranowi?” - takie pytanie za...
Blisko 450 wypadków z hulajnogami – w co drugim ucierpiały dzieci i nastolatkowie. Eksperci apelują: wprowadzić...
„Czy obawia się Pani/Pan, że rozwój modeli sztucznej inteligencji może doprowadzić do likwidacji Pani/Pana miejs...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Parada Równości 2025 przeszła przez Warszawę pod hasłem „Odpowiedzią jest miłość”. Stolica stała się areną najwi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas