Aktualizacja: 07.08.2018 21:00 Publikacja: 07.08.2018 21:00
Foto: 123RF
Kandydaci, zwłaszcza ci z doświadczeniem, mogą przebierać w ofertach, kierując się nie tylko wysokością pensji, ale i dodatkowymi bonusami, na które mogą liczyć. Zresztą nie tylko. W grę wchodzi także przez lata traktowany w Polsce jako zachodnia fanaberia wizerunek pracodawcy, czyli to, co o firmie mówi się „na mieście" i wewnątrz organizacji. Nikt bowiem nie zdecyduje się na przyjęcie nawet bardzo dobrej oferty od firmy, która niewłaściwie traktuje swoich pracowników, w której panują złe stosunki czy brak jest odpowiedniej komunikacji wewnętrznej, co sprawia, że zatrudnieni nie wiedzą, co się w niej właściwie dzieje.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Są pokorni, nieroszczeniowi, pracowici, przygotowani na najgorsze warunki i najniższą płacę. Koreańczycy z Półno...
Różnice między oceną najbardziej atrakcyjnych pracodawców a firm, w których pracujemy, są teraz znacząco mniejsz...
Globalne przyspieszenie cyfryzacji pobudza unijny rynek pracy w IT. W ubiegłym roku liczba zatrudnionych tam pro...
Bezrobocie we Francji skoczyło w I kwartale 2025 r. o 8,7 proc. wobec IV kwartału 2024 r. - z 3,1 mln do 3,4 mln...
Wybór ofert pracy w HR jest teraz o połowę mniejszy niż w pierwszych latach po pandemii. I podobnie jak w IT, ro...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas