Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 18.09.2025 16:37 Publikacja: 27.05.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Otwarta, pomocna w pracy, poukładana, zrównoważona i pracowita – tak najczęściej widzą „typowe matki w pracy” przedstawiciele pracodawców (specjaliści HR, rekruterzy i właściciele firm), którzy uczestniczyli w sondażu SW Research przeprowadzonym w ramach programu mentoringowego #MotherEmpower firmy Bosch.
Wprawdzie część ze 159 respondentów nie ma najlepszej opinii o matkach, oceniając, że sprawiają problemy, są chwiejne emocjonalnie, utrudniają pracę i są leniwe, lecz – jak zaznaczają autorzy badania – wyraźną przewagę mają opinie pozytywne. Wpływa to na podejście do kandydatek wracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Wciąż wiele osób nie pracuje, ponieważ w miejscu ich zamieszkania brakuje ofert zatrudnienia, a do innych miejsc...
Duża liczba zgłoszeń pracodawców chętnych do przetestowania skracania czasu pracy to dowód na to, że polski ryne...
Ukraińcy stanowili większość wśród niespełna 1,25 mln cudzoziemców ubezpieczonych i pracujących w Polsce pod kon...
Większa elastyczność czasu pracy i więcej możliwości rozwoju zawodowego – to niektóre z pozytywnych zmian, jakie...
Chociaż prawie ośmiu na dziesięciu właścicieli i top menedżerów polskich firm prowadzi działania w obszarze pers...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas