Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.06.2025 11:13 Publikacja: 27.05.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Otwarta, pomocna w pracy, poukładana, zrównoważona i pracowita – tak najczęściej widzą „typowe matki w pracy” przedstawiciele pracodawców (specjaliści HR, rekruterzy i właściciele firm), którzy uczestniczyli w sondażu SW Research przeprowadzonym w ramach programu mentoringowego #MotherEmpower firmy Bosch.
Wprawdzie część ze 159 respondentów nie ma najlepszej opinii o matkach, oceniając, że sprawiają problemy, są chwiejne emocjonalnie, utrudniają pracę i są leniwe, lecz – jak zaznaczają autorzy badania – wyraźną przewagę mają opinie pozytywne. Wpływa to na podejście do kandydatek wracających na rynek pracy po urlopie macierzyńskim.
Choć większość pracowników podkreśla kluczową rolę znajomości AI, to lista przyszłościowych kompetencji jest dłu...
Miniony miesiąc przyniósł dwucyfrowy spadek liczby ofert zgłoszonych do urzędów pracy i stagnację na portalach r...
Wdrożenie dyrektywy Women on Boards, która zwiększa różnorodność płci we władzach dużych spółek giełdowych w Uni...
110 tys. wakatów miały firmy na koniec marca 2025 r. To o 10 tysięcy więcej niż rok wcześniej, ale znacząco mnie...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
W najnowszym sondażu ifo Institute ponad jedna czwarta firm w Niemczech przewiduje, że AI doprowadzi do zmniejsz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas