Reklama

Michał Kolanko: Kampania wyborcza 2025 przyniosła medialną rewolucję

Każda kampania wyborcza w jakimś stopniu zmienia świat mediów i to, jak politycy komunikują się z wyborcami. W tym roku jednak prezydenckie starcie przyniosło prawdziwą rewolucję w mediach, a powrotu do starego świata już nie ma. Kampania parlamentarna przed wyborami w 2027 roku będzie się toczyć już w zupełnie innej medialnej rzeczywistości.

Publikacja: 30.05.2025 18:55

Krzysztof Stanowski brał udział w debatach jako kandydat, a komentował je także jako właściciel Kana

Krzysztof Stanowski brał udział w debatach jako kandydat, a komentował je także jako właściciel Kanału Zero

Foto: TVP

Rok 2025 w polityce można śmiało nazwać rokiem długich form wideo. Zarówno debaty, jak i rozmowy w Kanale Zero czy też u polityków, np. Sławomira Mentzena, budziły rekordowe zainteresowanie opinii publicznej. Rozmowy lidera Konfederacji z Karolem Nawrockim i Rafałem Trzaskowskim były zresztą transmitowane przez media tradycyjne, co najlepiej pokazuje odwrócenie sytuacji sprzed lat, gdy to politycy musieli walczyć o uwagę mediów. Teraz w dużej mierze zaczynają tworzyć własne paramedialne kanały, co stawia – zwłaszcza stacje telewizyjne – w trudnej sytuacji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Publicystyka
Zuzanna Dąbrowska: Hołd lenny prezydenta Nawrockiego
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Jak Tusk i Kaczyński stali się zakładnikami Mentzena i Bosaka
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Narada Tuska i Nawrockiego przed spotkaniem z Trumpem w cieniu Westerplatte
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Karol Nawrocki potwierdził na Radzie Gabinetowej, jaki jest jego główny cel
Publicystyka
Joanna Ćwiek-Świdecka: Panie Prezydencie, naprawdę wytyka Pan Ukraińcom leczenie dzieci z rakiem?
Reklama
Reklama