Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”

Sieci handlowe coraz częściej nie zgadzają się na wysokie podwyżki cen proponowane przez producentów. Wolą wycofać nawet znane marki ze swoich półek, jak to teraz ma miejsce z produktami koncernu Mondelez pod markami Oreo, Alpen Gold czy Milka.

Publikacja: 07.05.2024 12:57

Milka i Oreo znikają ze sklepowych półek. „Niedopuszczalne podwyżki cen”

Milka Oreo

Foto: Adobe Stock

Koncern Mondelez wstrzymał właśnie dostarczanie swoich produktów m.in. marek Oreo i Milka do sklepów sieci REWE, drugiego co do wielkości gracza na niemieckim rynku detalicznym. Zdaniem serwisu „Retail Detail”, który powołuje się na branżowe informacje, producent również słodyczy Alpen Gold czy BelVita chce znacząco podnieść ceny swoich produktów, ale sieć handlowa nie godzi się na skalę podwyżki. Zdaniem mediów propozycja nowych wysokości cen jest dla sprzedawców nieakceptowalna.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Przemysł spożywczy
Królewiec wprowadza kartki na żywność, ale nie dla wszystkich
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Przemysł spożywczy
Upadła Manufaktura Piwa Wódki i Wina. Palikot w areszcie. Czy to początek końca?
Przemysł spożywczy
Czeczen właścicielem aktywów Danone w Rosji. Jest odznaczony „Orderem Kadyrowa”
Przemysł spożywczy
Masło rekordowo drogie. Indeks światowych cen żywności najwyżej od kwietnia 2023 r.
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Przemysł spożywczy
Święta, święta i… do kosza. Wyrzucamy 1,6 kg świątecznego jedzenia na osobę