Reklama
Rozwiń

Przez pandemię Polacy stawiają na gotowe posiłki

37 proc. Polaków choć raz skorzystało z cateringu pudełkowego, a z tego co piąty zamawia go regularnie. Zwrot w tym kierunku jest coraz mocniejszy.

Publikacja: 30.11.2021 21:00

Dieta pudełkowa coraz popularniejsza

Dieta pudełkowa coraz popularniejsza

Foto: Adobe Stock

Diety pudełkowe prężnie rozwijały się od kilku lat, ale jako nisza rynku dostaw gastronomicznych. Zamknięcie Polaków w domach podczas pandemii i przejście wielu pracowników na zdalny model pracy spowodowały istną eksplozję zainteresowania taką ofertą i wzrost wartości rynku do 2 mld zł.

Z badania zleconego przez firmę Kukuła Healthy Food, przeprowadzonego na przełomie września i października, wynika, że 21 proc. spośród osób, które choć raz spróbowały takiej oferty, teraz zamawia ją regularnie. Dodatkowo aż 37 proc. Polaków planuje takiego produktu spróbować.

Pozostało jeszcze 89% artykułu
Przemysł spożywczy
Donald Trump zapewnia, że zażegnał kryzys na rynku jajek. Nie do końca
Przemysł spożywczy
Niebezpieczne składniki w najmodniejszej czekoladzie? Niemiecka fundacja zbadała dubajską czekoladę
Przemysł spożywczy
Na pieczywo wydajemy coraz więcej. I zmieniamy nasze zwyczaje
Przemysł spożywczy
Rząd Donalda Trumpa zwrócił się do Danii o pomoc. W USA brakuje jaj
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Przemysł spożywczy
Amerykańskie koncerny proszą Trumpa o zwolnienie z ceł. Ostrzegają przed podwyżkami
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń