Umowę podpisały Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions – właściciel marki Dietly.pl. Oferta platformy obejmuje ponad 400 marek działających na polskim rynku cateringu dietetycznego. Wraz z zawarciem umowy Żabka stała się większościowym udziałowcem właściciela Dietly.pl. Twórcy platformy, Przemysław Skokowski i Waldemar Pieniak, pozostaną w rolach osób zarządzających i udziałowców.

Dietly.pl to działająca od 2019 roku platforma e-commerce integrująca ponad 400 dostawców cateringu dietetycznego z całej Polski, z przyjaznymi dla klientów opcjami zarządzania zamówieniami, wybierania, porównywania i wyszukiwania, dopasowanymi do oczekiwań. Ma już 330 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie, 150 tys. opinii na platformie oraz ponad 210 tys. zarejestrowanych stałych użytkowników.

Włączenie Dietly.pl do grupy Żabka to kolejny krok, po wcześniejszym przejęciu firmy Maczfit, w realizacji strategii rozwoju Grupy Żabka. Firma podkreśla, iż oznacza to poszerzanie oferty produktów i usług, które mają ułatwiać życie klientom, zwłaszcza poprzez realizację potrzeb związanych z oszczędnością czasu i dbaniem o zdrowie. Drugim filarem strategii jest rozwój i integracja narzędzi w obszarze e-commerce. Dzięki przejęciom, Grupa Żabka staje się liderem zarówno w wymiarze oferty cateringowej, jak i narzędzi e-commerce w szybko rosnącym segmencie „diet pudełkowych”.

- Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w ofercie wygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

- Partnerstwo z Żabką pozwoli zarówno nam, jak i naszym partnerom biznesowym, wejść na zupełnie nowy poziom rozwoju – mówi Przemysław Skokowski, prezes i współzałożyciel Dietly.pl.