Reklama
Rozwiń

Kara dla Canal+ Cyfrowy za wprowadzanie abonentów w błąd

Canal+ Cyfrowy wprowadzał w błąd abonentów rezygnujących z oferty spółki – uznała Prezes UOKiK. Za naruszanie zbiorowych interesów konsumentów na przedsięb...

Organizmy zmodyfikowane genetycznie: Sprawy związane z GMO - w jednej ustawie

Kwestie związane z organizmami zmodyfikowanymi genetycznie powinny być uregulowane w jednej ustawie - uważa Prezydent Bronisław Komorowski

Rozstrzygnięcie sporu przez Internet

Do końca tego roku Parlament Europejski ma zmienić przepisy dotyczące polubownego rozstrzygania sporów

Prawa konsumentów: zamarzające paliwo w baku

Panujące w naszym kraju mrozy utrudniają życie kierowcom, którzy mają problemy z odpaleniem swoich aut

Raport uokik w sprawie ike

UOKiK skontrolował 25 przedsiębiorców oferujących indywidualne konta emerytalne, przeanalizował 115 wzorców umów oraz uruchomił 13 postępowań

Zwrot pieniędzy w razie przerw w dostawach prądu

Klienci zakładów energetycznych muszą samodzielnie wystąpić o zwrot pieniędzy w razie przerw w dostawach prądu i gazu

Usługi prawne: Bank otworzył swoją kancelarię prawną

Usługi prawników jako dodatek do rachunków, lokat i kredytów mają być zachętą dla klientów i zwiększać przychody

Łatwiej będzie wydawać i obsługiwać karty płatnicze

Prowadzenie działalności w zakresie wydawania i obsługi kart płatniczych będzie łatwiejsze – wynika z projektu zmiany ustawy o usługach płatniczych

Nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym: Senat za ograniczeniem bankowych przywilejów

Sądy mają stracić możliwość wydawania nakazów zapłaty w postępowaniu nakazowym na podstawie wyciągu z ksiąg bankowych

Można przyłączyć się do pozwu zbiorowego przeciwko BRE Bankowi

Dwa miesiące mają klienci BRE Banku w całym kraju na to, by dołączyć do pozwu zbiorowego wytoczonego za brak obniżek oprocentowania kredytów mieszkaniowych

Reklama
Reklama

Umowy z bankami: Do 31 marca można przyłączyć się do pozwu zbiorowego przeciwko BRE Bankowi

Powstała w 2010 r. grupa niezadowolonych klientów, zarzuciła bankowi wadliwe wykonywanie umów kredytowych i w związku z tym, pobieranie zawyżonych odsetek

Zwrot pieniędzy za nieudany wyjazd na narty

Jeżeli stok był dalej, niż zapewniało biuro podróży, a w hotelu nie było sauny, wycieczkę można reklamować

Konsumenci: Kara dla Reader’s Digest Przegląd za niedozwolone praktyki

Nie można żądać od klienta zapłaty za niezamówione towary – uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów i ukarał za to Reader's Digest Przegląd

Rejsy żeglarskie i szkolenia na jachcie będą bezpieczniejsze, ale i droższe

Wyśrubowane wymagania mają poprawić bezpieczeństwo pasażerów na morzu

Pojazd zastępczy nie będzie przyznawany automatycznie

Możliwość przesiadki do komunikacji miejskiej nie wyklucza zwrotu kosztów wynajmu samochodu zastępczego

Przenoszenie numerów: Racjonalny przydział numerów telefonicznych

Duże zainteresowanie przenoszeniem numerów telefonicznych spowodowało konieczność zmiany przepisów obowiązujących operatorów

Raport uokik w sprawie produktów żywnościowych

Poprawiła się jakość produktów żywnościowych oferowanych przez sieci handlowe pod własną marką - w stosunku do roku 2008 aż dwukrotnie, wynika z raportu UOKiK

Budownictwo: odpowiedzialność firmy budowlanej za źle wykonaną usługę

Firma budowlana, jako profesjonalista, powinna przewidzieć zagrożenia i zabezpieczyć parapet tak, aby nie był przyczyną urazów mieszkańców

Od dziś w rejestrze Biura Informacji Gospodarczej informacje o pozytywnych dłużnikach

Po raz pierwszy do rejestru Biura Informacji Gospodarczej trafią pozytywne dane o dłużnikach. Na liście rzetelnie spłacających swoje zobowiązania jest już...

Ochrona konsumentów: Informacja o kredycie konsumenckim pod lupą UE

Konsumenci. Kontrola przeprowadzona na zlecenie KE wykazała, że instytucje finansowe nie informują należycie klientów

Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama