„Dzieciom wstęp wzbroniony”. Jest decyzja w sprawie kontrowersyjnej reklamy aquaparku w Łodzi

Komisja Etyki Reklamy uznała, że promocja wydarzenia „Fala tylko dla dorosłych" w łódzkim aquaparku naruszyła ogólnie przyjęte normy etyczne i zawierała treści dyskryminujące ze względu na wiek.

Publikacja: 15.04.2025 13:20

Kolejka do wejścia na teren kompleksu basenów - Aquaparku Fala w Łodzi

Kolejka do wejścia na teren kompleksu basenów - Aquaparku Fala w Łodzi

Foto: PAP/Grzegorz Michałowski

mat

Chodzi o promocję wydarzenia organizowanego przez Aqua Park Fala. To jeden z największych tego typu obiektów w Polsce. Jego właścicielem jest samorząd Łodzi. W październiku ubiegłego roku aquapark zamieścił na platformie Facebook ogłoszenie zatytułowane „Fala tylko dla dorosłych – Dzień na basenie bez chlapania, dziecięcych pisków i kolejek na zjeżdżalnie? Tak! W sobotę, 19 października w Aquaparku Fala mogą się bawić wyłącznie osoby pełnoletnie”. Wpis opatrzono plakatem, promującym „dzień dla osób dorosłych”, który przedstawiał przekreślone płaczące dziecko w czerwonym okręgu przypominającym znak zakazu oraz hasła „Dzieciom wstęp wzbroniony” i „Fala tylko dla dorosłych”.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sądy i trybunały
Już ponad 1000 wakatów w sądach. KRS wzywa Bodnara
Prawo w Polsce
Ponowne przeliczenie głosów. SN dał zielone światło
Sądy i trybunały
Szef adwokatury: jest sposób na uzdrowienie sądów i podpis Karola Nawrockiego
Praca, Emerytury i renty
Duże zmiany w wypłatach 800 plus w czerwcu. Od lipca nowy termin
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Praca, Emerytury i renty
Ranking najbardziej poważanych zawodów. Adwokat i sędzia zaliczyli spadek