Reklama
Rozwiń
Reklama

Nie ma zgody na oczernianie w mediach - projekt rezolucji Parlamentu Europejskiego

Trzeba nasilić walkę z mową nienawiści i fałszywymi informacjami – głosi projekt rezolucji Parlamentu Europejskiego.

Publikacja: 18.06.2020 07:57

Nie ma zgody na oczernianie w mediach - projekt rezolucji Parlamentu Europejskiego

Foto: Adobe Stock

Upolitycznienie mediów, fizyczne ataki na dziennikarzy i tolerancja mowy nienawiści w mediach „unieważniają demokrację" – zauważyła w swoim sprawozdaniu europosłanka Magdalena Adamowicz. Przedstawiła projekt uchwały w tej sprawie na posiedzeniu Komisji Wolności Obywatelskich, Sprawiedliwości i Spraw Wewnętrznych europarlamentu. Adamowicz nie ukrywa, że do opisania groźnych zjawisk w mediach skłoniło ją m.in. zabójstwo jej męża, prezydenta Gdańska, w styczniu 2019 r., poprzedzone falą medialnych ataków na niego. W sprawozdaniu wskazała także na inne zjawiska, nie tylko w Polsce.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Prawo karne
Gwałt i zabójstwo młodej Białorusinki w centrum stolicy. Dorian S. usłyszał wyrok
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Nieruchomości
Można już składać wnioski o bon ciepłowniczy. Ile wynosi i komu przysługuje?
Sądy i trybunały
Minister Żurek reaguje na decyzję SN. Sędzia Iwaniec odsunięty od orzekania
Nieruchomości
Co może zrobić KOWR, by odzyskać działkę pod CPK?
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Nieruchomości
Rząd kończy z patologiami w spółdzielniach mieszkaniowych. Oto, co chce zmienić
Reklama
Reklama