– Pracownicy firm, menedżerowie coraz częściej interesują się możliwościami odbycia szkoleń w symulacji Global Management Challenge – twierdzi Paulina Mazur, dyrektor działu rozwoju talentów i wizerunku pracodawcy w firmie Bigram i koordynatorka polskiej edycji konkursu GMC.
To największa w świecie symulacja biznesowa z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem. W listopadzie startuje 17. już polska edycja konkursu, którą organizuje firma Bigram pod patronatem medialnym „Rzeczpospolitej". To jedyny konkurs, w którym rywalizują między sobą zespoły studenckie i firmowe, które w ramach rozgrywek online zarządzają wirtualnymi spółkami, konkurując na symulowanym komputerowo rynku. Chociaż wśród uczestników tradycyjnie dominują drużyny studenckie, to w 16. edycji gry wzmocnił się udział zespołów firmowych. Nie tylko znacząco wzrosła ich liczba (do ponad 100), ale też firmowa drużyna (zespół menedżerski z grupy PGE) wygrała krajowy finał.