Reklama

Miliony na reklamę popłyną z KPRM

Kancelaria premiera Morawieckiego ruszyła z kilkoma przetargami na kampanie informacyjne. Opozycja obawia się, że ich celem będzie poprawa wizerunku rządu.

Publikacja: 24.03.2022 21:00

Mateusz Morawiecki

Mateusz Morawiecki

Foto: PAP/Paweł Supernak

2 mln zł brutto z możliwością zwiększenia do 4 mln zł – taki budżet Kancelaria Prezesa Rady Ministrów chce do połowy grudnia przeznaczyć na zakup powierzchni reklamowych w prasie na cele jej kampanii społecznych i informacyjnych. Tak wynika z przetargu, który ogłosiła przed tygodniem. KPRM szuka w nim agencji, która zapewni rezerwację i zakup powierzchni w prasie.

To niejedyny podobny przetarg. Równolegle kancelaria Mateusza Morawieckiego prowadzi zamówienie na zakup powierzchni na nośnikach reklamy zewnętrznej. Tu również umowa zawarta ma być do połowy grudnia, a budżet to 4 mln zł. Niewiele mniej, bo 3 mln zł, wynosi budżet innego zamówienia, na agencję, która zajmie się do końca roku obsługą kampanii w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Pod koniec ubiegłego roku zakończył się zaś przetarg na wybór firmy, która przez rok zajmie się produkcją spotów telewizyjnych i internetowych. Ma ona realizować zamówienie do maksymalnej kwoty niemal 3 mln zł brutto. Łącza suma tych czterech przetargów to 14 mln zł.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Rząd porozumiał się w sprawie projektu ustawy. „To nie będą związki partnerskie”
Polityka
Nowy sondaż: KO na czele, reszta koalicjantów poza Sejmem
Polityka
Sondaż: Koalicja rządząca „zgubiła” 2,5 mln wyborców
Polityka
Na półmetku kadencji rząd Donalda Tuska jest w kryzysie, ale PiS wcale nie ma się lepiej
Reklama
Reklama