Reklama

Agnieszka Wnuk: Jak pozyskać wyborcę przedsiębiorcę

Przedsiębiorcy stanowią istotną grupę wyborców. Według analiz organizacji pracodawców nawet niebagatelne 14 proc. wyborców. To oni najlepiej wiedzą, co im doskwiera, a tym samym ogranicza rozwój gospodarczy kraju.

Publikacja: 04.08.2023 03:00

Agnieszka Wnuk: Jak pozyskać wyborcę przedsiębiorcę

Foto: Adobe Stock

Jak wynika z moich doświadczeń we współpracy z przedsiębiorcami oraz w ramach organizacji biznesowych, jedną z największych bolączek jest brak przewidywalności i stabilności prawa podatkowego. Przy okazji zbliżających się wyborów warto bliżej przyjrzeć się temu tematowi. Tym bardziej że w programach wyborczych na razie dominują ogólne postulaty typu „uproszczenie podatków”, „jasny system podatkowy”, „obniżka podatków” czy też (w skrajnych przypadkach) zakwestionowanie zasadności podatków w ogóle…

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Opinie Prawne
Paulina Szewioła: Sceny w Sądzie Najwyższym, czyli zabawa w kotka i myszkę
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Wybiórcze prawo do wiedzy o sędziach
Opinie Prawne
Michał Bieniak: Likwidacja uzasadnień wyroków to zagrożenie dla autorytetu sądów
Opinie Prawne
Paulina Kumkowska, Tomasz Kaczyński: Cztery wizje trzeźwości
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Opinie Prawne
Robert Gwiazdowski: Uchwała kontra uchwała
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama