Łakomy kąsek dla polityków

Publikowanie raportów o zamożnych przedsiębiorcach w okresie skręcającej coraz mocniej w lewo kampanii wyborczej może wydawać się ryzykownym posunięciem.

Publikacja: 29.07.2015 22:00

Anita Błaszczak

Anita Błaszczak

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Wprawdzie ciekawe i pozytywne informacje – a za taką trzeba uznać nasze dane o wielotysięcznej już grupie milionowych firm – zawsze warto nagłaśniać, ale teraz mogą wywołać odwrotny do zamierzonego skutek.

Chcielibyśmy, by takie informacje zachęcały młodych (także tylko duchem) Polaków do przedsiębiorczości i rozwijania własnych biznesów. Badania firmy Bisnode dowodzą, że przedsiębiorczość się opłaca i że mimo barier administracyjnych czy uciążliwej biurokracji można w Polsce rozwijać biznes. To dużo lepszy sposób na życie niż czekanie na pomoc polityków w zdobyciu etatu po mało przyszłościowych studiach.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Opinie Ekonomiczne
Hagemejer, Robaszewski: Brak przełomu w roku przełomu
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Przemysł zbrojeniowy, czyli prymusa Donalda Tuska nieodrobiona praca domowa
Opinie Ekonomiczne
Ekonomiści z CASE: Brak przełomu w roku przełomu
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Przerażające słowo „deregulacja”
Opinie Ekonomiczne
Unia Europejska w erze MAGA: mity o deficycie handlowym z USA