Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 06.09.2025 14:12 Publikacja: 28.02.2024 03:00
Biedronka walczy z lidlem na reklamy
Foto: Fotorzepa/ Urszula Lesman
Aż 1,4 mln wyników wyszukiwania frazy „wojna cenowa” pokazuje wyszukiwarka Google. Lwia część dotyczy ostatniego miesiąca. „Spadki są szokujące: filet z kurczaka – minus 60 proc., ryż – minus 70 proc., herbata – minus 75 proc., parówki – minus 65 proc., wódka – minus 60 proc., czekolada – minus 55 proc., jaja– minus 65 proc.” – wojna cenowa czołowych dyskontów w Polsce rozgrzała do czerwoności także serwis X, zwany niegdyś Twitterem.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Choć już PiS nadmuchał balon wydatków publicznych, a Koalicja 15 października tylko dzielnie kontynuuje to desta...
Trzy na cztery obowiązujące w Polsce przepisy powstały w Brukseli albo podczas spotkania organizacji międzynarod...
Można się wczytywać w kolejny komunikat RPP obniżającej stopy procentowe, bo „perspektywy dla powrotu inflacji d...
Coraz więcej tzw. denialistów przestaje się bać wyzwisk tzw. aktywistów klimatycznych i coraz śmielej wyśmiewa i...
Jak ogłosił właśnie premier, w tym roku Polska prawdopodobnie wejdzie do grupy 20 krajów z PKB przekraczającym b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas