Reklama
Rozwiń
Reklama

Lidl i Biedronka toczą wojnę cenową. Korzystają klienci

Wojnę cenową między dwoma największymi w Polsce sieciami dyskontowymi rozpętały 500+ oraz podatek od sprzedaży detalicznej.

Aktualizacja: 01.09.2016 08:52 Publikacja: 31.08.2016 09:17

Lidl i Biedronka toczą wojnę cenową. Korzystają klienci

Foto: Wikimedia

Lidl i Biedronka konkurowały ze sobą na ceny już od lat, jednak walka nigdy nie była tak agresywna, jak w te wakacje. Sieci prześcigają się między sobą w specjalnych ofertach rabatowych dla swoich klientów. To efekt programu Rodzina 500+, jak i wchodzącego w życie od 1 września podatku od sprzedaży detalicznej.

Zaczęło się od tego, że niemiecka sieć Lidl 22 sierpnia za każdy zakup o wartości co najmniej 100 zł oddawał klientom 20 zł w postaci bonu. Biedronka zareagowała natychmiastowo – już dzień później wprowadziła rabaty warte 25 zł za zakupy na minimum 199 zł. Promocja trwała od 23 do 28 sierpnia. Lidl nie pozostawił ruch swojego portugalskiego rywala bez odpowiedzi. 25 sierpnia zwiększył wartość bonu przypadającego za każdy zakup za przynajmniej 100 zł do 30 zł. Ci z kolei, którzy wcześniej otrzymali bon niższej wartości, dostawali dopłatę w wysokości 10 zł. Akcja przebiega pod hasłem: „Bo Lidl przebija wszystko!”.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Handel
Kazachstan staje do wyścigu o metale ziem rzadkich. Złoże jak połowa zasobów Chin
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Handel
Spór UE i USA o oliwki. WTO potrzebowała sześciu lat na decyzję
Handel
Pierwsza taka promocja na Orlenie. Od kiedy i o ile będzie taniej?
Handel
Smyk Holding odwołał publiczną ofertę akcji. Nie wyklucza kolejnego podejścia
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Handel
Adidas bez Yeezy: spadek sprzedaży w USA, rekordowe wyniki globalne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama